Szanowni Rodzice,
rejestracja wniosków/zgłoszeń w systemie rekrutacji do klasy pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez m.st. Warszawę na rok szkolny 2025/2026 została zakończona w dniu 20-03-2025 godz. 20:00. Po tym terminie, nie będzie możliwa rejestracja wniosków/zgłoszeń.
Złożenie wniosku/zgłoszenia o przyjęcie klasy pierwszej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym jest możliwe do 21-03-2025 godz. 16:00. Do tego terminu, należy podpisać zarejestrowany wniosek/zgłoszenie wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzającymi spełnianie kryteriów w formie elektronicznej np. za pomocą profilu zaufanego, e-dowodu lub w przypadku braku możliwości podpisu elektronicznego, należy złożyć wersję papierową wniosku wraz z wymaganymi dokumentami do szkoły podstawowej wybranej na pierwszym miejscu listy preferencji lub w przypadku zgłoszenia do szkoły obwodowej.
Wzory oświadczeń znajdują się w zakładce: Pliki do pobrania, instrukcja.
Do 26-03-2025 trwa weryfikacja przez komisję rekrutacyjną szkoły pierwszego wyboru wniosków i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Korzystając z panelu Zaloguj mogą Państwo zweryfikować status swojego wniosku/zgłoszenia. W rekrutacji biorą udział tylko wnioski/zgłoszenia zweryfikowane i potwierdzone przez placówkę pierwszego wyboru
Listy zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych będą dostępne w dniu 29-04-2025 godz. 13:00.
Szczegółowy harmonogram oraz informacje dotyczące przebiegu rekrutacji są dostępne w menu po lewej stronie.